Domov » Glosár pojmov a skratiek » Organizačné schopnosti

Organizačné schopnosti

Organizačné schopnosti nám umožňujú efektívne využívať naše zdroje a čas. Môžu mať rôzne formy, no zvyčajne ide o udržiavanie pracovného priestoru, dodržiavanie termínov a dobrú komunikáciu s tímom.

Typy organizačných schopnosti:

  • Time management
  • Komunikácia
  • Stanovovanie si cieľov
  • Delegovanie
  • Práca pod tlakom
  • Sebamotivácia
  • Analytické myslenie
  • Pozornosť na detail
  • Rozhodovanie
  • Strategické plánovanie

Ako zlepšiť organizačné schopnosti

  • Zhotovovať si zoznamy
  • Dodržiavať plán
  • Komunikovať s tímom

Prečítajte si aj tieto naše články

Disponujete dobrými organizačnými zručnosťami? Potom sú tieto profesie priam ideálne pre vás
Organizačné zručnosti: kľúč k efektívnejšiemu a úspešnému pracovnému životu
Organizačné zručnosti vám pomôžu v práci a v súkromnom živote

Späť na glosár

Návrat hore