Organizačné schopnosti nám umožňujú efektívne využívať naše zdroje a čas. Môžu mať rôzne formy, no zvyčajne ide o udržiavanie pracovného priestoru, dodržiavanie termínov a dobrú komunikáciu s tímom.
Typy organizačných schopnosti:
- Time management
- Komunikácia
- Stanovovanie si cieľov
- Delegovanie
- Práca pod tlakom
- Sebamotivácia
- Analytické myslenie
- Pozornosť na detail
- Rozhodovanie
- Strategické plánovanie
Ako zlepšiť organizačné schopnosti
- Zhotovovať si zoznamy
- Dodržiavať plán
- Komunikovať s tímom
Prečítajte si aj tieto naše články
Disponujete dobrými organizačnými zručnosťami? Potom sú tieto profesie priam ideálne pre vás
Organizačné zručnosti: kľúč k efektívnejšiemu a úspešnému pracovnému životu
Organizačné zručnosti vám pomôžu v práci a v súkromnom živote