Administratívne služby

Outsourcing administratívnych a kancelárskych činností je dobrým riešením zaisťujúcim nielen vyšší výkon a kvalitu práce, ale najmä úsporu mzdových nákladov.

Naše riešenia na vaše problémy

Virtuálna asistencia

  • Vybavovanie telefonátov
  • Manažment diára
  • Pripomínanie udalostí
  • Evidovanie a triedenie úloh, kontrola ich splnenia
  • Vybavovanie agendy www.slovensko.sk na základe splnomocnenia
  • Správa CRM systému
  • Poskytovanie telefónneho čísla

Call centrum

  • Aktívny a pasívny telemarketing
  • Prieskum spokojnosti zákazníkov
  • Prieskum trhu
  • Prieskum verejnej mienky
  • Dohadovanie obchodných stretnutí
  • Telefonická technická podpora

Správa e-shopu

  • Príprava položiek do e-shopov (text a grafika)
  • Audit položiek
  • Oprava a doplňovanie údajov o položkách
  • Vytváranie skladových kariet
  • Aktualizácia skladových zásob
  • Vykonávanie fyzickej inventúry

Administratíva je nepopulárna a časovo náročná súčasť podnikania. Nie vždy sa oplatí na tieto činnosti zamestnávať samostatného zamestnanca. Delegovaním administratívnych činností firma získava viac času venovať sa hlavným činnostiam podnikania. Ďalším benefitom je výpomoc pri zvýšenom administratívnom zaťažení v závislosti od sezóny alebo pri prácach na mimoriadnych projektoch

Na tieto služby je možné uplatniť náhradné plnenie